596 118 488

596 116 797

info@moravatour.cz

Typ zájezdu

Země

 
podklad1

Objednání zájezdů

můžete provést několika způsoby. Osobně v naší cestovní kanceláři. On-line: navštivte naše webové stránky www.moravatour.cz a vyberte si ubytovací kapacitu, zvolte termín a klikněte na "rezervovat"; zadejte kontaktní údaje a dokončete rezervaci; naši pracovníci Vás budou zpravidla následující pracovní den kontaktovat; upozorňujeme, že smluvní vztah je vázaný pouze smlouvou o zájezdu povtrzenou ze strany CK. E-mailem: na naší webové stránce www.moravatour.cz naleznete formulář smlouvy o zájezdu, který stačí vyplnit a poslat na naši e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Poštou: vyplněnou smlouvu o zájezdu, která je ke stažení na naší webové stránce www.moravatour.cz, pošlete na naši adresu MORAVA Tour s.r.o., Přívozská 6, 702 00 Ostrava 2. Před zasláním smlouvy o zájezdu si však předem ověřte volnou kapacitu telefonicky na číslech 596 118 488, 596 116 797 či e-mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Platba zájezdů

Záloha ve výši 40% se platí při sepsání smlouvy o zájezdu, doplatek je splatný 30 dnů před termínem zájezdu. Platit můžete bankovním převodem, poštovní složenkou, zaměstnaneckým programem Benefit Plus, poukázkami Sodexo (pouze typ Flexi Pass, Holiday Pass, Dárkový Pass, Fokus Pass, Bonus Pass) či poukázkami Edenred (Ticket Multi, Ticket Holiday, Ticket Compliments Dárkový). Přijetí poukázek: do výše 12.000 Kč, max. však do hodnoty 50% z celkové platby / bez příplatků / uplatněné v plné hodnotě. Platí-li za Vás dovolenou (či její část) zaměstnavatel, musí Vám vystavit písemnou objednávku či řádně vyplnit náš formulář "Žádost o vystavení faktury", který Vám na vyžádání rádi poskytneme.

Doprava

je zajištěna zájezdovými autobusy s klimatizací, TV a WC. Lze si zakoupit i samostatnou jízdenku bez pobytu. Každá osoba (i malé dítě) musí mít v autobuse své sedadlo. Usazení do autobusu probíhá vždy dle zasedacího pořádku zhotoveného předem v CK a místa v autobusu jsou přidělována vždy dle pořadí přihlášení na zájezd. Případné požadavky na usazení v autobuse je třeba sdělit s dostatečným předstihem, nejlépe ihned při sepsání smlouvy o zájezdu. Při tvorbě zasedacího pořádku k nim bude v rámci možností přihlédnuto.
Nejsme dopravní společnost, proto si vyhrazujeme právo přizůsobit časy odjezdů a příjezdů dané situaci. V případě naší autobusové dopravy se nejedná o pravidelnou linku, proto se časy odjezdů a příjezdů mohou v jednotlivých termínech lišit. Příjezdy do letovisek v Itálii jsou většinou v ranních / dopoledních hodinách (ojediněle v odpoledních hodinách); příjezdy do letovisek v Chorvatsku jsou většinou v brzkých ranních / ranních hodinách; příjezdy do letovisek ve Španělsku jsou většinou v ranních / dopoledních hodinách. Odjezdy z letovisek v Itálii jsou většinou v odpoledních / podvečerních hodinách; odjezdy z letovisek v Chorvatsku jsou většinou ve večerních / pozdně večerních hodinách (ojediněle v nočních hodinách); odjezdy z letovisek ve Španělsku jsou většinou v odpoledních / podvečerních hodinách.
Zavazadlový prostor každého autobusu je limitován a autobusy nesmí být z důvodu bezpečnosti přetíženy. Doporučujeme kufry a skladné tašky. Max. hmotnost jednoho hlavního zavazadla je 20 kg a jednoho příručního zavazadla 5 kg. Z důvodů dodržování povolené provozní hmotnosti autobusů a s ohledem na objem zavazadlového prostoru je nutné, aby cestující respektoval stanovené limity pro přepravu zavazadel. Každé zavazadlo je nutno mít označeno jmenovkou a za své zavazadlo si každý zodpovídá sám.
Čas a místo odjezdu budou uvedeny v odbavení, které obdržíte elektronicky či poštou cca 5-7 dní před termínem (vzhledem k nepředvídatelným okolnostem může dojít ještě ke změně času či místa odjezdu).
Pokud jste si vybrali dopravu vlastním autem, doporučujeme vydat se na cestu tak, abyste na místo dojeli mezi 16-19 hodinou (Itálie) popř. mezi 14-16 hodinou (Chorvatsko). Ubytovací voucher a informace k cestě a k pobytu obdržíte elektronicky či poštou cca 7 dní před termínem.

Odjezdová místa autobusů

Itálie, Chorvatsko

  • MORAVA: Brno, Frýdek - Místek, Hranice, Nový Jičín, Mikulov, Olomouc, Ostrava, Otrokovice, Prostějov, Přerov, Příbor, Uherské Hradiště, Vyškov, Znojmo
  • ČECHY (za příplatek 250 Kč / osoba): České Budějovice, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Písek, Plzeň, Praha, Tábor, Teplice, Ústí nad Labem

Španělsko

  • základní odjezdová místa (bez příplatku): Beroun, Brno, Humpolec, Jihlava, Kuřim, Plzeň, Praha, Tišnov, Velké Meziříčí
  • ostatní odjezdová místa (za příplatek 100 - 400 Kč / osoba): Frýdek - Místek, Hranice, Nový Jičín, Olomouc, Ostrava, Prostějov, Přerov, Příbor, Vyškov

Při menším počtu osob než 8 si CK vyhrazuje právo v závislosti na trase autobusu změnit nástupní místo. Zároveň si CK vyhrazuje právo v případě potřeby využít autobusové přepravy partnerské CK.

Ubytování

Ubytovací kapacity jsou popsány u každého místa. Ubytování odpovídá místním normám, nelze vyhledávat komfort a pohodlí vlastního bytu. Hygienické potřeby, utěrky, ručníky (mimo hotelů) je nutno vzít s sebou.

Apartmány jsou vždy základně vybavené pro počet osob dle daného počtu lůžek. Kuchyň či kuchyňský kout je pro jednoduché vaření vždy vybaven základním nádobím na vaření a stolování, sporákem či vařičem, lednicí, mikrovlnnou troubou (jen některé apartmány); součástí vybavení není varná konvice. Koupelny jsou tvořeny vždy dohromady s WC a sprchou či sprchovým koutem či vanou. Apartmány se od sebe liší vybavením, pokoje v apartmánech jsou různě velké, jeden je vždy větší a druhý menší. Pokoje jsou základně vybavené lůžky, skříní a nočním stolkem. Balkony či terasy jsou většinou dostupné ze společné místnosti a vždy mají k dispozici k venkovnímu posezení umělý nábytek (stůl, židle).

Pokoje v hotelu jsou základně vybavené lůžky, skříní, nočním stolkem, koupelnou s WC. Pokoje nemají ledničku a nelze v nich připravovat jídlo. Stravování probíhá v restauracích hotelů. Jídla jsou podávána dle místních zvyklostí.

Ložní prádlo

Itálie - apartmány: základní lůžka v pokojích jsou vybavena polštářem a dekou, nejsou vybavena ložním prádlem; nutno mít vlastní (prostěradlo + potah na polštář a deku) či lze zapůjčit na místě za poplatek (viz. katalog).

Itálie - hotely: lůžka v pokojích jsou vybavena polštářem, dekou a zároveň i ložním prádlem.

Chorvatsko - apartmány: lůžka v pokojích jsou vybavena polštářem, dekou a zároveň i ložním prádlem.

Španělsko - hotely: lůžka v pokojích jsou vybavena polštářem, dekou a zároveň i ložním prádlem.

Střídaní turnusů

probíhá po příjezdech autobusů, které jsou v Itálii většinou v ranních / dopoledních hodinách (ojediněle v odpoledních hodinách), v Chorvatsku většinou v brzkých ranních / ranních hodinách, ve Španělsku v ranních / dopoledních hodinách. Ubytování klientů přijíždějících autobusem probíhá v Itálii zpravidla mezi 8-13 hodinou (ojediněle až po 15 hodině), v Chorvatsku mezi 12-14 hodinou, ve Španělsku mezi 11-13 hodinou. Osoby končící pobyt musí opustit ubytovací zařízení v Itálii v 8 hodin (v hotelu do 10 hodin), v Chorvatsku do 9 hodin, ve Španělsku do 10 hodin. Zavazadla si pak klienti přenášejí do vyprázdněného autobusu či na místo určené delegátem CK popř. zástupcem místní agentury. V Itálii klienti začínající pobyt a klienti končící pobyt většinou až do odjezdu autobusu obývají apartmány společně (jedná se o společnou místnost s kuchyní a koupelnu s WC).

Kauce

je povinná a vratná. Vybírá se na místě při předávání ubytovací kapacity (neplatí u hotelů). Částka kauce je zpravidla 20 EUR / osoba či 100 EUR / apartmán. Kaucí ručíte za nepoškození ubytování, jeho vybavení a za provedení konečného úklidu (není-li v ceně zájezdu). Po ukončení pobytu v případě, že nevzniknou žádné škody a nic nechybí, je kauce vrácena zpět v plné výši. V opačném případě má CK právo na zápočet z kauce na úhradu škod či provedení řádného úklidu.

Závěrečný úklid

v apartmánech (v Itálii) není zahrnut v ceně pobytů, proto je každý klient povinen provést závěrečný úklid celého apartmánu vč. kuchyňského koutu. V případě, že nebude proveden řádný úklid, má CK právo na zápočet z kauce na úhradu provedení úklidu agenturou ve výši 40 - 65 EUR / apartmán. U některých apartmánů (v Itálii) je nutno zaplatit poplatek za závěrečný úklid, v tomto případě se provádí jen běžný úklid apartmánu vč. kuchyňského koutu.. V hotelích (v Itálii, ve Španělsku) je úklid zahrnut v ceně pobytů, ale i v tomto případě je nutno provést běžný úklid pokoje. Závěrečný úklid v apartmánech (v Chorvatsku) je zahrnut v ceně pobytů, ale i v tomto případě je nutno provést běžný úklid apartmánu vč. kuchyňského koutu.

Delegát

Zástupce naší CK česky mluvící je k dispozici po celou letní sezonu téměř v každém nabízeném letovisku, kde organizátorem pobytových zájezdů je naše CK. Na daných místech má své úřední hodiny, organizuje informační schůzky, na nichž se dozvíte řadu důležitých informací užitečných k Vašemu pobytu, přijímá objednávky výletů, řeší případné problémy, je nápomocen při řešení zdravotních problémů u lékařů. Dojde-li k situaci vzniklé vlastním zaviněním klienta (např. ztracení se klienta během výletu či pobytu...), řeší delegát tyto situace dle svých možností, nikoli však na své vlastní náklady. Veškeré náklady na řešení situace vzniklé vlastním zaviněním klienta je povinen klient uhradit v plné výši.

 

Fakultativní výlety

pořádané v místech pobytů se objednávají až na místě vždy u našich delegátů. Platí se v místní měně. Určitě využijte možnost účasti na výletech. Získáte tak řadu dalších zážitků a poznáte zajímavá místa v zemi, kde právě trávíte svou dovolenou. Doporučujeme Vám kupovat výlety jen od našich delegátů.

Cestovní doklad

si obstarává každý sám a sám zodpovídá za jeho platnost. Každá osoba musí mít vlastní cestovní doklad. Cestovat lze na základě platného cestovního pasu či občanského průkazu (se strojově čitelnými údaji). Každý doklad musí být platný ještě 6 měsíců po datu ukončení zájezdu.
Podrobné informace týkající se cestovních dokladů ČR naleznete na stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR.

Pobytová taxa

je povinná. Pobytová taxa týkající se Itálie a Chorvatska se platí předem v CK. Pobytová taxa týkající se Španělska se platí na místě na recepci hotelu. Konkrétní částky pobytové taxy jsou uvedeny v ceníku u jednotlivých letovisek.

Cestovní zdravotní pojištění

Cestovní zdravotní pojištění do zahraničí není zahrnuto v ceně zájezdů. Každá osoba musí však být na pobyt v zahraničí zdravotně pojištěna, nelze jet bez pojištění. Lékařské ošetření se v zahraničí platí v hotovosti (min. od 50 €). Na základě zajištěného cestovního zdravotního pojištění do zahraničí Vám pojišťovna po příjezdu zpět na základě předání všech platných dokladů proplatí veškeré platby vyplacené u lékařů či v lékárně (jen na lékařský předpis).

Cestovní zdravotní pojištění Vám zajistíme přímo v naší CK prostřednictvím Pojišťovna VZP, a.s. a to ve dvou variantách:

BALÍČEK 1 - sazby pojištění léčebných výloh v zahraničí: 14 Kč / den / osoba 18 - 69 let; 10 Kč / den / osoba 0 - 17 let; 31 Kč / den / osoba od 70 let. Limity pojistného plnění: zdravotní péče a repatriace 3.000.000 Kč, ošetření zubů 5.000 Kč.

BALÍČEK 2 - Cestovní zdravotní pojištění do zahraničí vč. pojištění storna zájezdu doporučujeme sjednat pro případ, že klientovi vzniknou náklady v souvislosti s jeho zrušením zájezdu ze zdravotních důvodů, při kterém CK účtuje stornopoplatek dle Všeobecných obchodních podmínek CK. Toto pojištění je však nutno sjednat ihned při koupi zájezdu a nelze ho sjednat v době kratší než měsíc před termínem. I toto pojištění zajišťujeme u Pojišťovna VZP, a.s.

Sazby pojištění léčebných výloh v zahraničí vč. pojištění storna zájezdu: 34 Kč / den / osoba 0 - 69 let; 44 Kč / den / osoba od 70 let. Limity pojistného plnění: zdravotní péče a repatriace 3.000.000 Kč, ošetření zubů 5.000 Kč, smrt následkem úrazu 100.000 Kč, trvalé následky úrazu 200.000 Kč, pojištění osobních věcí 10.000 Kč, odpovědnost za škodu (na zdraví, na věci, finanční) 2.000.000 Kč, pojištění storna zájezdu 80% stornopoplatků, max. 12.500 Kč.

Informace k zájezdům do Řecka a Bulharska

Pobytové i poznávací zájezdy nejsou obvykle zcela vhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.

Před podpisem Smlouvy o zájezdu zkontrolujte své doklady a případné vízové a jiné povinnosti pro cílovou destinaci a všechny země, které budete tranzitovat (kterými budete projíždět), více informací naleznete také na www.mzv.cz

Všechny speciální požadavky a přání klientů (např. výhledy z pokojů, umístění jednotlivých pokojů v hotelu, usazení v autobuse - místenky) jsou zpoplatněny a musí být uvedeny na Smlouvě o zájezdu formou příplatku, jinak na ně nebude brán zřetel. Zákazníci uvedení na jedné Smlouvě o zájezdu budou vždy usazeni pohromadě, z tohoto důvodu nemusí mít připlaceny místenky.

Místenky není možno sjednat na první řadu sedadel v autobuse za řidičem. Zasedací pořádek tvoří zpravidla pracovník centrály CK a není možné jej měnit po již započaté jízdě autobusu. Místenky lze objednat nejpozději 3 pracovní dny před zahájením zájezdu.

Všechny slevy a výhody musí být uplatněny při podpisu Smlouvy o zájezdu a musí být na této smlouvě písemně uvedeny. Žádnou slevu, výhodu nebo přání klienta nelze uplatňovat dodatečně po podpisu Smlouvy o zájezdu.

Pokyny na cestu zasílá CK klientům 7 dnů před odjezdem / odletem pokyny na cestu (případně voucher, letenky, pojišťovací karty a rozsah pojištění...) elektronickou poštou na e-mailovou adresu uvedenou na Smlouvě o zájezdu.

Zaslání pokynů na cestu poštou je možné jako doplňková služba, která musí být uvedena jako příplatek na Smlouvě o zájezdu (poplatek 60 Kč za Smlouvu o zájezdu).

Letenky, vouchery i pojišťovací karty včetně rozsahu pojištění jsou vytvořeny a zasílány tak, aby byly akceptovatelné při pouhém vytištění (není tedy třeba originálů uvedených dokladů).

Zákazník uvádí na Smlouvu o zájezdu aktuální kontakty, u kterých je povinen měsíc před odjezdem zkontrolovat jejich aktuálnost a případné nesrovnalosti hlásit písemně CK.

Příjezd a odjezd z místa pobytu - autobusy obvykle přijíždějí do přímořských destinací v ranních hodinách. Konkrétní čas odjezdů autokarů zpět do ČR se vždy odvíjí od času příjezdu nové skupiny a rozhodnutí dopravce a může být naplánováno i na pozdní večerní hodiny. První a poslední den pobytu je určen na ubytování, opuštění ubytování a přepravu. Brzký ranní, pozdní večerní či noční přílet / odlet, změna letového času, pozdní příjezd autobusu apod. nemůže být považován za zkrácení dovolené a nemůže být předmětem případné reklamace. Ubytování je zpravidla poskytováno první den pobytu od 14 hodin, opuštění ubytování pak v den odjezdu v cca 9 hodin. Konkrétní časy spolu s informacemi kam uložit zavazadla sdělí na místě delegát.

Ubytovací kapacity jsou popsány v katalogu. Ručníky a toaletní potřeby je většinou nutno vzít s sebou (mimo hotelů). Úklid pokojů (studií, apartmánů...) v průběhu pobytu si provádí obvykle zákazníci sami (mimo hotelů). Povlečení je zpravidla součástí vybavení a mění se obvykle pouze při střídání turnusů. 

V místě pobytu se o Vaši pohodovou dovolenou budou starat česky či slovensky hovořící delegáti (delegátské služby však mohou být poskytovány i v jiných jazycích - Polština, Angličtina apod.), kteří zajišťují základní asistenční služby (ubytování, informace k pobytu, nabídku fakultativních výletů apod.). Delegát může být společný pro několik různých hotelů a několik letovisek a nemusí být k dispozici klientům každý den.

Je-li v ceně zájezdu zahrnuta služba delegáta či průvodce, jsou tyto služby obvykle poskytovány v českém či slovenském jazyce. Jakýkoli jiný personál (na letišti, na recepci hotelu, v půjčovnách, ve stravovacích zařízeních, v obchodech, v lékárnách a zdravotnických zařízeních, průvodci fakultativních výletů, řidiči autobusů…) poskytuje své služby v místním jazyce.

Fakultativní výlety jsou nabízeny našim zákazníkům v místě pobytu delegáty a platí se hotově v Eurech (místní měně). Výlety nejsou organizovány naší CK, všechny případné rozpory či vady těchto výletů musí být vyřešeny na místě. V ceně výletů není zpravidla zahrnuta strava, nápoje a vstupy do památek. Nevyužitou stravu zahrnutou v ceně zájezdu nelze nahradit. Hoteliéři nemají povinnost připravovat pro klienty balíčky. Z důvodu nepříznivého počasí, nedostatečného počtu účastníků apod. mohou být výlety zrušeny.

Pobytové taxy jsou v některých ubytovacích kapacitách v ceně pobytu (zájezdu), v jiných mohou být účtovány v Eurech (nebo jiné místní měně) přímo po příjezdu do cílové destinace. Tato informace je uvedena vždy pod cenovou tabulkou v odstavci Cena zahrnuje / Cena nezahrnuje. Některé státy mohou zavést pobytové taxy i po vydání katalogu, informaci pak získá zákazník v pokynech na cestu.

Piktogram připojení k Wi-Fi u jednotlivých ubytovacích kapacit vyjadřuje, že se v dané ubytovací kapacitě lze připojit k internetu. Negarantujeme však, že signál připojení bude ve všech částech hotelu (ubytovací kapacity) stejný. Signál Wi-Fi nemusí být k dispozici na všech pokojích.

Transféry na / z letiště

OSTRAVA: Zlín, Otrokovice, Vsetín, Hranice, Valašské Meziříčí, Olomouc, Přerov, Nový Jičín

BRNO: Ostrava, Frýdek-Místek, Nový Jičín, Olomouc, Prostějov, Zlín, Otrovice, Hulín, Kroměříž, Uherské Hradiště

PRAHA: na přání je možné zajistit přepravu linkovými autobusy či pohodlnými vlaky vč. přípoje Airport Express na / z letiště v cenách 650 Kč / osoba / oba směry

CENA ZA TRANSFÉR na letiště = 600 Kč / osoba / oba směry

Parkování u letiště za výhodné ceny

Za výhodných podmínek nabízíme parkování u letiště Praha - Letiště Václava Havla, Ostrava - Mošnov, Brno - Tuřany:

Ostrava - Mošnov: 8-9 dnů = 550 Kč, 13-15 dnů = 800 Kč

Brno - Tuřany: 7-8 dnů = 750 Kč, 11-12 dnů = 1050 Kč, 15 dnů = 1400 Kč

Praha - Ruzyně: 8 dnů = 990 Kč, 11 dnů = 1350Kč, 12 dnů = 1450 Kč